Четвер, 21.11.2024, 12:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Категорії розділу
Керівнику гуртка [21]
Методичні матеріали керівнику гуртка
Педагогу-організатору [10]
Матеріали для педагога-організатора
Школа молодого педагога [5]
Матеріали для молодих педагогів
Методичні об'єднання [5]
Метеріали МО
Організація методичної допомоги [6]
Педради, наради, методична рада [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Головна » Файли » Педагогу-організатору

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

          Робоче місце має бути забезпечене:

  • інструктивно – нормативними документами й матеріалами з проблем виховної роботи;
  • методичною, довідковою літературою, інформаційними матеріалами з проблем виховання школярів;
  • матеріалами, які готувались до засідань педагогічної ради, виробничих нарад;
  • матеріалами інрормаційно – рекламної служби школи.

Для роботи з учнівським колективом школи:

  • план виховної роботи;
  • розклад позаурочної роботи з учнями;
  • план роботи й матеріали про роботу органів учнівського самоврядування;
  • матеріали про роботу учнівських громадських організацій;
  • орієнтовна програма вивчення класного учнівського колективу;
  • місячний план позаурочної виховної роботи школи;
  • щоденний особистий план роботи заступника директора з виховної роботи;
  • картотека кращого педагогічного досвіду з питань виховної роботи.

Для роботи з класними керівниками, іншими педагогами школи:

  • план роботи психолого – педагогічного семінару (методичного об’єднання) класних керівників;
  • орієнтовна програма діяльності класного керівника;
  • орієнтовна програма вивчення особистості школяра;
  • зразки психолого – педагогічних характеристик на учнів;
  • матеріали кращого досвіду діяльності класного керівника;
  • матеріали про роботу керівників гуртків і технічних творчих об’єднань учнів;
  • матеріали про вивчення стану позакласної та позаурочної виховної роботи.

Для роботи з батьківською громадськістю:

  • навчально – тематичний план і програма батьківської просвіти;
  • журнал педагогічної просвіти батьків;
  • психолого – педагогічна карта вивчення особистості учнів;
  • списки рекомендованої літератури для батьків щодо проблем виконання учнівської молоді;
  • пам’ятки й поради батькам, розроблені лікарями, психологами, юристами, педагогами;
  • матеріали педагогічного досвіду з проблем сімейного виховання;
  • матеріали періодики з проблем сімейного виховання.

 

Педагогу-організатору | Переглядів: 992 | Завантажень: 0 | Додав: admin_sajty | Дата: 26.08.2015 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо організації діяльності  кімнати виховної роботи

 

1. Кімната виховної роботи, учнівська кімната або кімната для роботи з дитячими об'єднаннями й організаціями є організувальним центром виховної роботи із школярами різних вікових категорій, які навчаються в цьому закладі; членами первинних осередків дитячо-юнацьких об'єднань, які діють на базі закладу; класними керівниками, керівниками гуртків, об'єднань за інтересами, організаторами дозвіллєвої й ви­ховної діяльності з дітьми.

2. Кімнату виховної роботи рекомендується створювати в закладах освіти за наявності приміщень, придатних для:

 

♦ організації малих форм ігрової діяльності з дітьми;

♦ засідань органів учнівського самовряду­вання й первинних осередків дитячо-юнацьких об'єднань;

♦ консультативної роботи з учасниками навчально-виховного процесу;

♦ творчої роботи педагогічних працівників.

 3. У навчальних закладах І—III ступенів діють: кімната виховної роботи, завідувач — заступник директора з виховної роботи й кімната школяра (учнівська кімната або кімната для роботи з дитячими об'єднаннями та організаціями), завідувач — педагог-організатор.

У навчальних закладах І—II ступенів — кімната школяра (учнівська кімната або кімната для ро­боти з дитячими об'єднаннями й організаціями).

 

Педагогу-організатору | Переглядів: 1329 | Завантажень: 0 | Додав: admin_sajty | Дата: 26.08.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації  щодо використання в навчально-виховному процесі  інноваційних технологій навчання

1.Технології  інтерактивного навчання:

- до роботи мають бути залучені всі учні;

  • - активна участь має заохочуватись;

- учні повинні самостійно розробляти й    виконувати правила роботи в малих групах;

  • - учнів повинно бути не більше 30 осіб (лише у цьому можлива продуктивна праця;

- учні повинні бути підготовлені до роботи в малих групах.

2. Проектні технології:

- тему проекту мають обрати самі учні із запропонованого переліку;

   - учитель детально характеризує кожну обрану тему проекту;

  • учитель може запропонувати тему проекту, але не нав’язувати її учневі;

   - учитель повинен зацікавити учня темою проекту;

   - розподіл учнів на проектні групи та планове виконання завдань має відбуватись           на  добровільних засадах, без стороннього натиску дорослих;

   - під час довгострокових проектних досліджень значну увагу приділяти практичному спрямуванню проектної роботи;

   -  учитель - лише консультант під час роботи над проектом, а не його виконавець;

   - виконання проекту обов’язково має бути пов’язане із самостійним вирішенням проблеми і здійсненням обґрунтованого вибору низки альтернативних варіантів;

    - рекомендується складати сценарій захисту проекту за схемою:

  • постановка проблеми, її актуальність;
  • висловлення гіпотези, аргументація її положень;
  • основна частина: етапи роботи над проектом, отримані результати;
  • висновки;
  • відповіді на запитання;
  • для захисту мають бути розписані ролі учасників проекту;

 

  • захист довготривалого проекту супроводжувати мультимедійною презентацією;

 

  • під час презентації проекту чітко дотримуватись регламенту (до 10 хв);

 

 

  • оформлення проектної роботи здійснювати відповідно до розроблених вимог;
  • оцінювання здійснювати за визначеними критеріями за двома напрямами: оформлення проектних досліджень (проектна папка) та йог презентація.

3. Комп’ютерні технології:

- постійно ознайомлювати учнів із правилами безпеки та використання Інтернету;

- використовувати комп’ютерні технології відповідно до рівня комп’ютерної грамотності учнів;

- постійно залучати учнів до створення власних мультимедійних продуктів;

- комп’ютерні технології вводити не замість інших, а спільно з ними;

- застосовувати комп’ютерні технології  на різних етапах уроку;

- під час створення власної мультимедійної презентації не захоплюватись використанням анімаційних ефектів та звуковим оформленням, оскільки надмірне і недоречне їх застосування відволікає увагу учнів від основної теми.

Педагогу-організатору | Переглядів: 630 | Завантажень: 0 | Додав: admin_sajty | Дата: 02.05.2015 | Коментарі (0)

Департаменти (управління) освіти і науки обласних,

Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

 

 

Про методичні рекомендації

з патріотичного виховання

 

 

На виконання пункту 2 Плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232, надсилає методичні рекомендації з організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді для використання у навчальних закладах України.

 

 

Додаток: на 8 арк.

 

 

Заступник Міністра                                                              Павло Полянський

 

Методичні рекомендації керівникам гуртків | Переглядів: 685 | Завантажень: 7 | Додав: admin_sajty | Дата: 01.12.2014 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо

взаємодії педагогічних працівників у навчальних

закладах та взаємодії з іншими органами і службами

щодо захисту прав дітей

 

 

Міністерство надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей.

Просимо довести їх до відома керівників навчальних закладів, працівників психологічної служби системи освіти та педагогічних працівників.

 

 
   

 

Методичні рекомендації керівникам гуртків | Переглядів: 515 | Завантажень: 3 | Додав: admin_sajty | Дата: 18.11.2014 | Коментарі (0)

Додаток до листа Міністерства освіти і науки 
України від 25.07.14 №1/9-376

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи 
у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році

 

Педагогу-організатору | Переглядів: 518 | Завантажень: 15 | Додав: Людмила | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (0)

Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми

1. Бути доброзичливим і чуйним. 

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси. 

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку. 

4. Мати широке коло інтересів. 

5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей. 

6. Мати педагогічну і спеціальну освіту. 

7. Володіти почуттям гумору. 

8. Мати живий та активний характер. 

9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконання. 

10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд. 

11. Бути цілеспрямованим і наполегливим. 

12. Володіти емоційною стабільністю. 

13. Уміти переконувати. 

14. Мати схильність до самоаналізу. 

Методичні рекомендації керівникам гуртків | Переглядів: 590 | Завантажень: 17 | Додав: Людмила | Дата: 20.09.2014 | Коментарі (0)

Ефективність організації позаурочної та позашкільної виховної роботи значною мірою залежить від майстерно проведених виховних заходів, різних за змістом, формою проведення, кількістю учасників.

Педагогу-організатору | Переглядів: 655 | Завантажень: 14 | Додав: Людмила | Дата: 15.09.2014 | Коментарі (0)

   Орієнтовний план

районних очно-заочних масових заходів з учнівською молоддю управління освіти, молоді та спорту  Воловецької РДА та районного Центру позашкільної роботи  на 2014- 2015 н.р 

Педагогу-організатору | Переглядів: 561 | Завантажень: 10 | Додав: Людмила | Дата: 12.09.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz