Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи на 2014/2015 н.р.
11.09.2014, 23:47
Національно – патріотичне виховання – формування національної свідомості і відповідальності, виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення і збереження історичної пам’яті, прищеплення працелюбності, індивідуальності, виховання бережливого ставлення до мови, культури та традицій свого народу.
Інтелектуально – духовне виховання - розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, виховання потреби самостійно здобувати знання та вміння, використовувати їх, здатність практично реалізувати особистий життєвий вибір на основі здобутих знань та умінь, здатність формувати та відстоювати власну позицію.
Громадянсько – правове виховання – прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина, виховання громадянського обов’язку перед державою, суспільством, формування правової культури особистості, залучення молоді до участі у доброчинних акціях та волонтерському русі.
Морально – етичне виховання – формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни, формування моральної культури, засвоєння моральних норм, принципів.
Екологічне виховання – формування основ екологічного мислення та екологічної культури, володіння знаннями, вміння раціонального використання природних ресурсів, почуття відповідальності за оточуюче середовище, залучення до активної екологічної та природоохоронної діяльності.
Художньо – естетичне виховання – розвиток естетичного смаку, формування художніх здібностей, вивчення народних традицій та кращих надбань культури, вміння створювати прекрасне.
Трудове виховання – формування особистості, як свідомо та відповідально ставиться до праці.
Фізичне виховання – сприяння здоровому способу життя, виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, духовне та психічне формування, боротьба з шкідливими звичками та попередження їх появі, профілактика захворювань методом створення умов для активного способу життя.