Внутрішньошкільний контроль стану гурткової роботи
Методи контролю
1. Індивідуальна бесіда (з керівниками гуртків, їхніми колегами, гуртківцями, батьками).
2. Вивчення документації (журналів гурткової роботи, щоденних планів (конспектів) гурткових занять, програм та планів гуртків, журналів практичних і дослідницьких робіт, щоденників спостережень, робочих планів дослідів, польових журналів, планів організації та проведення масових природоохоронних конкурсів, журналів обліку виконаних природоохоронних акцій, операцій, журналів та фотоальбомів обліку виконаних робіт, карток та каталогів рослин (відкритого, закритого ґрунтів), тварин мікрозоопарку, експонатів природничо-краєзнавчого музею, розробок масових заходів, лекцій, практикумів). А також:
• документації щодо організації та проведення масових заходів;
• тематичних папок, дидактичного, наочного матеріалу;
• розробок нетрадиційних занять;
• документації з охорони праці, безпеки життєдіяльності;
• документації роботи з батьками;
• матеріалів, що висвітлюють роботу самоврядування, папки перспективного педагогічного досвіду, відгуків про роботу колег, методичного зошита керівника гуртка тощо.
3. Фронтальне і поточне анкетування керівників гуртків.
4. Інтерв’ювання.
5. Діагностичне анкетування.
6. Анкетування гуртківців, батьків.
7. Психолого-педагогічні спостереження за роботою керівників гуртків (заняття гуртків, виховні масові заходи).
8. Підсумкова бесіда за результатами навчально-виховного процесу.
9. Проведення адміністративно-рейтингового тестування та оцінювання рівня діяльності керівників гуртків.