Аналіз рівня організації робочого місця педагога – організатора
Робоче місце має бути забезпечене:
- інструктивно – нормативними документами й матеріалами з проблем виховної роботи;
- методичною, довідковою літературою, інформаційними матеріалами з проблем виховання школярів;
- матеріалами, які готувались до засідань педагогічної ради, виробничих нарад;
- матеріалами інрормаційно – рекламної служби школи.
Для роботи з учнівським колективом школи:
- план виховної роботи;
- розклад позаурочної роботи з учнями;
- план роботи й матеріали про роботу органів учнівського самоврядування;
- матеріали про роботу учнівських громадських організацій;
- орієнтовна програма вивчення класного учнівського колективу;
- місячний план позаурочної виховної роботи школи;
- щоденний особистий план роботи заступника директора з виховної роботи;
- картотека кращого педагогічного досвіду з питань виховної роботи.
Для роботи з класними керівниками, іншими педагогами школи:
- план роботи психолого – педагогічного семінару (методичного об’єднання) класних керівників;
- орієнтовна програма діяльності класного керівника;
- орієнтовна програма вивчення особистості школяра;
- зразки психолого – педагогічних характеристик на учнів;
- матеріали кращого досвіду діяльності класного керівника;
- матеріали про роботу керівників гуртків і технічних творчих об’єднань учнів;
- матеріали про вивчення стану позакласної та позаурочної виховної роботи.
Для роботи з батьківською громадськістю:
- навчально – тематичний план і програма батьківської просвіти;
- журнал педагогічної просвіти батьків;
- психолого – педагогічна карта вивчення особистості учнів;
- списки рекомендованої літератури для батьків щодо проблем виконання учнівської молоді;
- пам’ятки й поради батькам, розроблені лікарями, психологами, юристами, педагогами;
- матеріали педагогічного досвіду з проблем сімейного виховання;
- матеріали періодики з проблем сімейного виховання.
|