19 листопда 2014 року відбулося друге засідання педагогічної ради у формі тренінгу «Особистісний розвиток вихованців на всіх сходинках навчально-виховного процесу через взаємодію ЦПРДТ і сім’ї».
У своєму виступі про «Підвищення ефективності заняття гуртка за рахунок упровадження особистісно орієнтовного спрямування дидактичних, методичних технологій морально-психологічного аспектів» керівник гуртка Фалайло О.Ю. зауважила, що навчально-виховний процес у позашкільному закладі відрізняється від шкільного: метою, змістом, формами, використанням нестандартних методів і прийомів роботи, атмосферою доброзичливості і можливістю самостійного вибору дитиною напрямків діяльності. Запропонувала проводити сучасні заняття гурткової роботи, де б переважали освітні технології та інтерактивні форми навчання.
Позашкільна діяльність сьогодні розглядається як важливий фактор найповнішого розкриття здібностей вихованців та розв’язання різноманітних освітніх проблем. Керівник гуртка Волошин М.І. наголосила, що завданням кожного керівника гуртка є надання можливостей своїм гуртківцям розкритися, реалізувати свої здібності та вміння. Запропонувала проводити для більшої взаємодії ЦПРДТ і сім’ї відкриті масові заходи для батьків.
Заслухавши та обговоривши ряд проблем, що стоять перед родиною, ЦПРДТ і в цілому перед суспільством, педагогічна рада прийняла рішення.
28 серпня 2014 року відбулося засідання педагогічної ради у формі семінару – практикуму: «Роль особистості керівника гуртка в сучасному освітньому просторі», на якому було погоджено та затверджено річний план роботи на 2014-2015 н.р. , затверджено режим роботи закладу.
Створено творчі групи керівників гуртків, які були задіяні в підготовці своїх проектів щодо вирішення проблем, метою яких було обговорення питань теперішнього стану та перспектив діяльності закладу; взаємозв’язок між рівнем майстерності керівника гуртка, його особистісними якостями та результативностями навчально-виховного процесу.
Педагогічна рада стає справжньою школою педагогічної майстерності, ефективною трибуною педагогічного досвіду.