Середа, 24.04.2024, 00:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статті

Головна » Статті » Накази, умови, положення, інформації

Про проведення у 2016 році Другого районного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!»

УКРАЇНА

ВІДДІЛ ОСВІТИ

ВОЛОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІССТРАЦІЇ

 

НАКАЗ

01.03. 2016 р.                                смт. Воловець                                       №29

Про проведення у 2016 році

Другого  районного

фестивалю-конкурсу

«Воскресни, писанко!»

 

             На виконання наказу департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА №47 від 23.02. 2016 року “Про проведення у 2016 році Другого  обласного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!»” та з метою відродження, збереження українських народних традицій щодо виготовлення писанок, великодніх атрибутів декоративно-ужиткового мистецтва; сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого і духовного розвитку; виявлення і підтримки талановитої та обдарованої учнівської молоді

НАКАЗУЮ:

1.  Провести в районі І – ІІ етапи районного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!» (далі – Конкурс):

-    перший – у навчальних закладах району – у березні 2016 року;

-  другий – районний – 14 квітня 2016 року в приміщенні Центру позашкільної роботи і дитячої творчості.

2.  Затвердити Положення про Другий районний фестиваль-конкурс «Воскресни, писанко!» (додаток 1), склад оргкомітету та журі ІІ (районного) етапу Конкурсу (додатки 2, 3).

3.    Центру позашкільної роботи і дитячої творчості  (Тидір Т.В.)

 до 14 квітня 2016 року підготувати приміщення для оформлення виставки.

           4.     Керівникам навчальних закладів:

           4.1   Організувати проведення І етапу конкурсу згідно з Положенням.

           4.2 До 11 квітня 2016 року подати інформацію про підсумки проведення І етапу Конкурсу та необхідні матеріали (додаток 1 до Положення) переможців Конкурсу за адресою: 89100 смт. Воловець, вул. Коротка, 5 volovets.cprdt@gmail.com (Центр позашкільної роботи і дитячої  творчості).

           4.3   Забезпечити участь переможців у ІІ етапі Конкурсу.

           4.4  Оформити виставку відповідно до Положення 14 квітня 2016 року.

           5.  Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора ЦПРДТ Тидір Т.В.

     

 

 

 

 

В.о.начальника відділу освіти                                                      Г. Вінтонович


                                                                                             Додаток 1

до наказу відділу освіти

                                                                                                      01.03. 2016  №29

 

Положення

про ІІ районний фестиваль-конкурс «Воскресни писанко!»

  1. Загальні положення
    1.   Це положення визначає порядок проведення ІІ районного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!» (далі – Конкурс).
    2.  Організаторами Конкурсу є відділ освіти Воловецької райдержадміністрації та Воловецький районний центр позашкільної роботи і дитячої творчості ( далі Центр).
    3.   Мета та завдання Конкурсу:
  • розвиток творчих здібностей дітей та підлітків;
  • залучення широкого кола  дітей до вивчення звичаїв українського народу у сфері декоративно-ужиткового мистецтва на прикладі писанкарства;
  • виховання національно-патріотичних почуттів, гордості за свою країну, рідний край;
  • надання учням можливості виявити свою індивідуальність, а також працювати  в команді при створенні колективних композицій.
  1. Учасники Конкурсу
    1. У Конкурсі беруть участь учнівські колективи загальноосвітніх закладів та позашкільного навчального закладу.
    2. На Конкурс подаються роботи, виготовлені власними руками в таких техніках виконання:
  • традиційна писанка розтоплена воском (батикова техніка);
  • «Дряпанка»;
  • «Мальованка»;
  • «Зернівка»;
  • писанка, прикрашена бісером;
  • писанка, виготовлена у техніці квілінг;
  • писанка, виготовлена з глини.
    1. Кожен навчальний заклад, який бере участь у Конкурсі повинен представити  не тільки конкурсні роботи (писанки), а й довільні композиції на пасхальну тематику (декоративні кошики, рушники, стрічки, пташки тощо).
  1. Організація та проведення Конкурсу
    1. Другий (районний) етап Конкурсу організовує та проводить відділ освіти та Центр відповідно цього Положення.
    2. Конкурс у районі проводиться у два етапи:
  • перший – у навчальних закладах району – у березні;
  • другий – районний – 14 квітня;
  • третій – (обласний) проводиться з 22 по 23квітня в м. Ужгород, пл. Народна.

3.3 Для організації та проведення всіх етапів Конкурсу на місцях створюються оргкомітети та журі, склад яких затверджується наказом  відповідного органу відділу освіти, навчального закладу. Оргкомітети вирішують усі питання, пов'язані з підготовкою та проведенням Конкурсу, забезпечують організаційно-методичну допомогу колективам та  окремим учасникам,створюють журі зі спеціалістів. Журі підводить підсумки, визначає кращі роботи для участі в наступних етапах Конкурсу. До участі в наступному етапі Конкурсу допускаються переможці попереднього, про  що свідчить протокол засідання журі.

3.4 Другий (районний) етап Конкурсу проводиться в смт. Воловець (приміщення ЦПРДТ)

 3.5 Результати проведення другого (районного) етапу Конкурсу оформляються протоколами засідання журі та засвідчують підписами голови і всіх членів журі, присутніх на засіданні.

3.6     Вимоги до матеріалів учасників Конкурсу.

          На другий (районний) етап Конкурсу згідно з рішенням журі надсилається заявка та протокол засідання журі з підведенням підсумків попереднього етапу Конкурсу на електронну адресу Центру  (volovets.cprdt@gmail.com).

3.7    Вимоги до конкурсних робіт та їх експозицій:

        У Конкурсі беруть участь роботи, виготовлені власними руками заздалегідь. Навчальні заклади представляють на Конкурс як колективні, так й індивідуальні роботи зі знаковою символікою захисту та збереження життя в авторському виконанні.

        Конкурсні роботи за орнаментальними мотивами повинні відповідати регіональним та загальнонаціональним художнім традиціям, які не мають копіювати існуючі авторські чи промислові зразки.

       За бажанням авторів до робіт додаються текстові матеріали з описом технології виготовлення писанки.

       Для експозиції конкурсних робіт кожен навчальний заклад повинен виготовити та привезти із собою в смт. Воловець демонстраційну підставку у вигляді дерева, на якій будуть розміщуватись конкурсні роботи учнів.

      Загальна експозиція Конкурсу буде розміщена за адресою: смт. Воловець, вул. Коротка, 5 , Центр позашкільної роботи і дитячої  творчості.

  1. Організаційний комітет Конкурсу

4.1   Для організації, проведення й підбиття підсумків І та ІІ етапів Конкуру створюється організаційний комітет за місцем його проведення. Склад районного організаційного комітету затверджується наказом відділу освіти Воловецької  РДА.

4.2 Організаційний комітет очолює голова, який здійснює розподіл повноважень між його членами та керує роботою з організації й проведення Конкурсу.

4.3    Члени організаційного комітету Конкурсу: створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення Конкурсу та успішної роботи його учасників;

      приймають за поданням журі рішення про визначення переможців Конкурсу та їх нагородження;

      позбавляють учасників Конкурсу права подальшої участі в ньому у випадку порушення ними Положення Конкурсу;

      сприяють висвітленню результатів Конкурсу у періодичних виданнях і засобах масової інформації, на Інтернет-сторінках.

  1. Журі Конкурсу

5.1    Для визначення переможців І та ІІ етапів Конкурсу створюється фахове журі  за місцем їх проведення. Кількість членів журі становить від 5 до 9 осіб.

5.2 Склад журі другого етапу Конкурсу затверджується наказом відділу освіти  Воловецької РДА.

6. Визначення та нагородження переможців та учасників Конкурсу

6.1 Результати проведення етапів Конкурсу розглядає і затверджує організаційний комітет за поданням журі.

6.2  За підсумками ІІ етапу Конкурсу на підставі узагальнених оцінних листів (рішень журі) визначаються переможці навчальних закладів, які набрали найбільшу кількість балів за конкурсні роботи.

       Критерії оцінювання конкурсних робіт у другому етапі:

       Писанкарство:

  • обов'язкова наявність робіт у наступних техніках виконання: традиційна писанка розтопленим воском, «Дряпанка»,  «Мальованка», «Зернівка», писанка, прикрашена бісером, писанка у техніці квілінг, писанка, виготовлена з глини, - 35 балів;
  • відповідність регіональним традиціям щодо розпису, орнаменту, кольористики  – 15 балів;
  • уміння за допомогою знаків-символів розкрити тему – 10 балів;
  • естетичне враження та художній рівень робіт – 20 балів;
  • оригінальність оформлення конкурсних робіт та експозицій – 20 балів.

6.3  Переможці другого (районного) етапу Конкурсу нагороджуються Почесною грамотою відділу освіти Воловецької РДА.

6.4 Результати другого (районного) етапу Конкурсу затверджуються наказом відділу освіти Воловецької  РДА, оприлюднюються на сайті.

6.5  Роботи переможців будуть відправлені на третій (обласний) етап Конкурсу в м. Ужгород 22 – 23 квітня 2016 року  (згідно з положенням про обласний Конкурс).

6.6 Усі спірні питання щодо процедури проведення Конкурсу та результатів, отриманих комітетом у день підбиття підсумків.

 

Категорія: Накази, умови, положення, інформації | Додав: admin_sajty (01.03.2016)
Переглядів: 899 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz